100 dages tilfredshedsgaranti

Vi tilbyder alle vores kunder 100 dages tilfredshedsgaranti, så du uden bekymring og risikofrit kan afprøve vores produkter. Oplever du ikke resultater, så får du penge tilbage.

Hvis du ønsker at benytte dig af dine 100 dages tilfredshedsgaranti, så skal du først og fremmest kontakte os på kontakt@nordiccarelab.dk.

ANBEFALET - LÆS GRUNDIGT REGLERNE IGENNEM INDEN DIT KØB, så der ikke er nogle overraskelser.

⭐️  ⭐️  ⭐️  ⭐️  ⭐️ 

 

Sådan gør du

1) Benyt vores produkt i min. 75 dage fra leveringsdatoen, men ikke mere end 100 dage.

2) Oplever du ingen resultater efter regelmæssig brug, så skriv til os på kontakt@nordiccarelab.dk.

3) Efter godkendelse returnerer du produktet i originale emballage ved at anvende en sporbar leverandør som eksempelvis DAO. Dette skal ske maksimalt efter 110 dage fra din købsdato til vores adresse, du vil få oplyst via e-mail. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering.

4) I tilfælde af at du ikke har benyttet produktet minimum én gang ugentligt i løbet af de 75 dage, gælder vores tilfredshedgaranti ikke.

Vores produkt virker - det er bare vigtigt, at du benytter det. Du bedes derfor om at vedhæfte før- og efter-billeder, som dokumenterer, at vores produkt ikke har virket for dig. Det skal være tydeligt (kunne dokumenteres), at du har taget før-billedet i begyndelsen af din behandling. Så husk dette, når du modtager dit produkt.

Hvis dit krav i forbindelse med garantien er ulæseligt eller ufuldstændigt anses dette for ugyldigt.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering såsom fragt og håndtering, som er vores omkostninger i forbindelse med, at vi refunderer dit køb.

 

Vigtig viden omkring returnering - Forbrugerombudsmanden

Værdiforringelse ved internethandel:

"Visse forbrugere gør fortrydelsesretten gældende efter at have brugt varerne mere end, hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på. I sådanne tilfælde bør forbrugeren ikke miste sin fortrydelsesret, men bør hæfte for eventuel forringelse af varernes værdi. For at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på, bør forbrugeren kun håndtere og besigtige dem på samme måde, som vedkommende ville have fået lov til i en forretning. Forbrugeren bør f.eks. kun prøve en beklædningsgenstand og bør ikke have lov til at have den på i længere tid. Forbrugeren bør derfor håndtere og besigtige varerne med behørig omhu indtil fortrydelsesfristens udløb.”

- https://www.forbrugerombudsmanden.dk/media/46492/2016-vaerdiforringelse-ved-internethandel.pdf

Forbrugerombudsmanden
- Retur af brugte varer

"Sælgeren har dog ret til at kræve, at du betaler for den værdiforringelse, brugen af varen har medført."

Det er derfor vigtigt, at du er opmærksom på, at vi gennemser produktet og i de fleste tilfælde ikke tilbagebetaler det fulde købsbeløb, men du vil formentlig modtage en stor andel af beløbet, hvis du tilbageleverer i god tilstand.